+32 (0)3 226 04 24

Maandag - zaterdag 10u - 18.30u

RUGZAK ACTIE NIET GELDIG

OP ICE-CLOCK & PROMOTIES

Niet tevreden, geld terug

Of ruilen binnen de 14 dagen

Gratis verzending in België va 59€


Veelgestelde vragen

Ice-Watch Store Antwerpen

Stadsfeestzaal

Meir 78

2000 Antwerpen

+32 (0)3 226 04 26

info@ice-watchantwerp.be

 

Geopend van maandag tot zaterdag van 10u-18.30u

Elke eerste zondag van de maand geopend van 12u-18u

 

 

 


 

 

ALGEMEEN


1. Waarom zou ik bij WatchPlanetOnline kopen?
2. Welke garanties krijg ik bij WatchPlanetOnline?
3. Hoe kan ik contact opnemen met WatchPlanetOnline?
4
. Kan ik mij inschrijven voor de WatchPlanetOnline nieuwsbrief?
5
. Hoe kan ik een suggestie doen of klacht indienen?

 

BESTELLING

 

6. Hoe kan ik een bestelling plaatsen op WatchPlanetOnline?
7
. Kan WatchPlanetOnline mij helpen bij het bestellen?
8
. Kan ik een telefonische bestelling doen?
9
. Wat moet ik doen als ik een bepaald horloge zoek maar het niet kan terugvinden op WatchPlanetOnline?
10. Kan ik een grote bestelling plaatsen?
11. Ontvang ik een orderbevestiging?
12. Kan ik meerdere horloges bekijken en vergelijken in de Ice-Watch Store Antwerpen?
13. Zijn alle producten op voorraad bij WatchPlanetOnline?
14. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? 

 

BETALING

 

15. Op welke manieren kan ik betalen bij WatchPlanetOnline?
16. Is online betalen wel veilig?

 

VERZENDING EN LEVERING

 

17. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
18. Kan mijn bestelling op zaterdag krijgen?

19. Op welke manieren kan ik mijn bestelling ontvangen?
20. Kan ik mijn bestelling ophalen in de Ice-Watch Store Antwerpen?
21. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
22. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het ogenblik dat de Post langskomt met mijn bestelling?
23. Kan ik een bestelling persoonlijk laten afleveren?
24. Kan ik een alternatief afleveradres opgeven?
25. Kan ik op een latere datum laten leveren?
26. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
27. Moet ik verzendkosten betalen wanneer ik het product retourneer?
28. Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
29. Wat moet ik doen wanneer een pakket beschadigd is wanneer het geleverd wordt?

 

DIENST NAVERKOOP

 

30. Wat moet ik doen wanneer mijn horloge een defect vertoont tijdens de garantieperiode?
31. Welke defecten vallen onder garantie?
32. Welke defecten vallen niet onder garantie?
33. Herstelt WatchPlanetOnline horloges die niet (meer) onder garantie vallen?
34. Kan ik bij WatchPlanetOnline een nieuwe band of loop bestellen voor mijn Ice-Watch?
35. Kan ik mijn horloge bij u binnenbrengen onder garantie als ik ze ergens anders gekocht heb?

 

ALGEMEEN

 

1. Waarom zou ik bij WatchPlanetOnline kopen?

De vrouw achter WatchPlanetOnline en Ice-Watch Store Antwerpen, Katy Tensen, heeft meer dan 20 jaar ervaring in de horlogesector. Haar ervaring heeft zij opgedaan in de juwelierszaken van haar ouders, Tensen Juweliers in Antwerpen. Het is dankzij deze jarenlange ervaring dat zij u een perfecte service kan bieden. Bovendien wordt uw bestelling in België gratis geleverd bij aankoop vanaf €70. U kan ons van maandag tem zaterdag, uitgezonderd wettelijke feestdagen, telefonisch bereiken tussen 10 en 18.30 uur, en op elke eerste zondag van de maand van 12u - 18u. U kan ook steeds terecht in de Ice-Watch Store Antwerpen in de Stadsfeestzaal op de Meir voor een persoonlijke service.

 

2. Welke garanties krijg ik bij WatchPlanetOnline?

Alle horloges die u op WatchPlanetOnline terugvindt, zijn 100% authentiek en nieuw. De meeste horloges die u op WatchPlanetOnline kan bekijken, zijn op voorraad. Bestellingen worden zo snel mogelijk behandeld en meestal binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd. U heeft het recht bestelde producten binnen 14 dagen na levering te retourneren. Op alle horloges geldt de fabrieksgarantie van 2 jaar. In het geval een horloge defect is of een fabricagefout vertoont tijdens de garantieperiode, kan u het binnenbrengen in de Ice-Watch Store in de Stadsfesstzaal op de Meir in Antwerpen.

 

3. Hoe kan ik contact opnemen met WatchPlanetOnline?

U kan ons telefonisch bereiken van maandag tot en met zaterdag van 10 tot 18.30 uur, uitgezonderd op wettelijke feestdagen, en op elke eerste zondag van de maand van 12u - 18u. U kan ons ook altijd een mail sturen, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Voor een persoonlijke service bent u steeds welkom in de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op de Meir in Antwerpen.

 

4. Kan ik mij inschrijven voor de WatchPlanetOnline nieuwsbrief?

Als klant van WatchPlanetOnline ontvangt u automatisch onze nieuwsbrief waarin u op de hoogte gehouden wordt van nieuwigheden en acties. U kan zich steeds uitschrijven indien u onze nieuwsbrief niet langer wenst te ontvangen. Als u nog geen klant bent, kan u zich op de homepagina inschrijven voor de nieuwsbrief.

 

5. Hoe kan ik een suggestie doen of klacht indienen?

Om een suggestie te doen of om een klacht in te dienen kan u telefonisch of via mail contact met ons opnemen. U kan ons telefonisch bereiken van maandag tot en met zaterdag van 10 tot 18.30 uur, uitgezonderd op wettelijke feestdagen, en op elke eerste zondag van de maand van 12u - 18u. U kan ook een afspraak maken in de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op de Meir in Antwerpen.

 

BESTELLING


  6. Hoe kan ik een bestelling plaatsen op WatchPlanetOnline?

U selecteert een horloge op WatchPlanetOnline, vervolgens voegt u het toe aan uw winkelmandje en tenslotte vult u het bestelformulier volledig in. U kan ook telefonisch of online een horloge reserveren om het in de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op te halen. U kan dan kiezen om uw aankoop te betalen bij afhaling.

 

7. Kan WatchPlanetOnline mij helpen bij het bestellen?

WatchPlanetOnline helpt u graag verder bij het plaatsen van een bestelling. U kan ons zowel telefonisch als via mail (info@watchplanetonline.com) bereiken van maandag tem zaterdag van 10 tot 18.30 uur, uitgezonderd op wettelijke feestdagen, en op elke eerste zondag van de maand van 12u - 18u .

 

8. Kan ik een telefonische bestelling doen?

Voor een telefonische bestelling kan u ons bereiken van maandag tot en met zaterdag tussen 10 en 18.30 uur, uitgezonderd op wettelijke feestdagen, en op elke eerste zondag van de maand van 12u - 18u. De horloges die op voorraad zijn, kunnen een uur later reeds afgehaald worden in de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal in Antwerpen.

 

9. Wat moet ik doen als ik een bepaald horloge zoek maar het niet kan terugvinden op WatchPlanetOnline?

Gelieve ons in dit geval te contacteren met het modelnummer. Wij zullen dan alles in het werk stellen om het horloge dat u wenst voor u te vinden!

 

10. Kan ik een grote bestelling plaatsen?

Gelieve contact met ons op te nemen als u een grote bestelling wenst te plaatsen, zodat wij u een aangepast voorstel kunnen maken.

 

11. Ontvang ik een orderbevestiging?

Nadat u het bestelformulier volledig ingevuld heeft en van zodra de betaling geregistreerd is, ontvangt u een email met de bevestiging van uw bestelling. 

 

12. Kan ik meerdere horloges bekijken en vergelijken in de Ice-Watch Store Antwerpen?

Ja, dat kan! U bent welkom in de Ice-Watch Store in Antwerpen om verschillende horloges te vergelijken zodat u de juiste keuze kan maken.

 

13. Zijn alle producten op voorraad bij WatchPlanetOnline?

Alle horloges die u op WatchPlanetOnline ziet, zijn normalerwijze op voorraad, tenzij anders vermeld. Als een horloge niet meer op voorraad is, zal u de verwachtte levertermijn kunnen zien. Mocht het product bij uw bestelling uitzonderlijk niet op voorraad zijn, wordt u daarvan direct op de hoogte gebracht en delen wij u de verwachtte levertermijn mee. Als u deze levertermijn te lang vindt, kan u de bestelling nog annuleren.

 

14. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

U kan u uw bestelling steeds wijzigen of annuleren als u ons onmiddellijk na plaatsing telefonisch of via mail op de hoogte brengt. U kan uw bestelling ook annuleren in het geval het bestelde horloge toch niet op voorraad blijkt te zijn en u de verwachtte levertermijn te lang vindt. Zolang de bestelling nog niet verwerkt en opgestuurd werd, is wijzigen of annuleren kosteloos.

 

BETALING


15. Op welke manieren kan ik betalen bij WatchPlanetOnline?

 U kan bij ons betalen op de volgende manieren:

16. Is online betalen wel veilig?

Uw kaartgegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-beveiligde server, zodoende loopt u geen risico wanneer u online betaalt.

 

VERZENDING EN LEVERING


17. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt verwerkt en verzonden op de dag dat de betaling geregistreerd is. Normaal ontvangt u uw bestelling 1 tot 2 werkdagen later, voor een levering in Nederland moet u 2 tot 3 werkdagen rekenen. Tenzij u naar de Ice-Watch Store Antwerpen komt, dan kan u uw bestelling een uur later reeds ophalen, mits het horloge op voorraad is.

 

18. Kan mijn bestelling op zaterdag krijgen?

Ja, dat is mogelijk. Gelieve in het vak 'Opmerkingen' aan te geven dat u uw bestelling op zaterdag wenst te ontvangen. U kan er ook voor kiezen om uw bestelling zaterdags af te halen in de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal in Antwerpen.

 

19. Op welke manieren kan ik mijn bestelling ontvangen?

U kan uw bestelling afhalen in de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op de Meir in Antwerpen. Of u kan het per aangetekende zending thuis laten afleveren door de Post.

 

20. Kan ik mijn bestelling ophalen in de Ice-Watch Store Antwerpen?         

U kan telefonisch of online een horloge reserveren en later in de  Ice-Watch Store Antwerpen ophalen. De horloges die op voorraad zijn, kunnen dezelfde dag nog afgehaald worden. En u kan uw aankoop ineens betalen bij afhaling.

 

21. Hoeveel bedragen de verzendkosten? 

Bij WatchPlanetOnline wordt uw bestelling binnen België gratis geleverd bij aankoop vanaf €59, voor een aankoop onder €59 rekenen we €5 verzendkosten aan. Voor Luxemburg en Nederland bedragen de verzendkosten 7€ bij een aankoop onder 79€, en voor Duitsland en Frankrijk rekenen we 8€ verzendkosten voor een bedrag kleiner dan 89€.  U kan ook kiezen om uw bestelling in de Ice-Watch Store Antwerpen af te halen, zo bespaart u op de verzending. En u kan uw aankoop ineens betalen bij afhaling.

 

22. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het ogenblik dat de Post langskomt met mijn bestelling?

De postbode laat een bericht achter waarmee u uw bestelling op vertoon van uw identiteitskaart kan ophalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

 

23. Kan ik een bestelling persoonlijk laten afleveren?

In de provincie Antwerpen kunnen wij uw bestelling, onder voorbehoud, aan huis komen leveren. Gelieve telefonisch contact met ons op te nemen, wij zullen u onmiddellijk kunnen zeggen of een persoonlijke levering mogelijk is op de plaats en het tijdstip dat u wenst. Afhankelijk van het aankoopbedrag, kunnen wij een voorschot via overschrijving vragen.

 

24. Kan ik een alternatief afleveradres opgeven?

U kan een alternatief afleveradres, bijvoorbeeld uw werkadres, aanduiden tijdens het bestelproces. Indien iemand anders het pakket in ontvangst zal nemen, gelieve dan duidelijk de naam van deze persoon tijdens het bestelproces in te vullen. Aangezien wij enkel met aangetekende zendingen werken, zal ook deze persoon zijn of haar identiteitskaart moeten tonen om het pakket in ontvangst te kunnen nemen.

 

25. Kan ik op een latere datum laten leveren?

In het vak 'opmerking' op het bestelformulier kan u aangeven wanneer u het pakket wenst te ontvangen. Wij doen ons uiterste best om het pakket op de door u gewenste datum te leveren.

 

26. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Om uw bestelling te retourneren moet u het het horloge in zijn oorspronkelijke staat, nieuw en ongedragen, inclusief doosje, garantie, gebruiksaanwijzing en alle andere dingen die bij uw bestelling zaten zoals accesoires of geschenken, terugbezorgen. Gelieve het retourformulier in te vullen dat u op de site kan terugvinden en bij uw retourzending te voegen. Zorg ervoor dat u het pakket verzekerd retour zendt, zodat het in de post niet verloren gaat of gestolen wordt. Wanneer u zich met uw bestelling naar de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op de Meir in Antwerpen begeeft, hoeft u geen retourformulier in te vullen en betaalt u geen kosten voor de retourzending.

 

27. Moet ik verzendkosten betalen wanneer ik het product retourneer?

De verzendkosten voor een retourzending zijn voor uw rekening, behalve wanneer u uw bestelling retourneert door het binnen te brengen in de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op de Meir in Antwerpen. In geval wij een fout gemaakt hebben bij de levering, zijn de retourkosten voor ons 

 

28. Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Bij een retourzending ontvangt u binnen de zeven (7) werkdagen uw aankoopbedrag op uw rekening, mits uw bestelling in originele staat is.

 

29. Wat moet ik doen wanneer een pakket beschadigd is wanneer het geleverd wordt?

Alleen als het pakket zwaar beschadigd is, zou u het beter niet aannemen, want wanneer u het pakket toch aanneemt, bestaat het risico dat de inhoud beschadigd of ontvreemd is. Kleine beschadigingen (kleine deuken of krassen) komen echter veelvuldig voor tijdens het verzendproces.

 

DIENST NAVERKOOP


30. Wat moet ik doen wanneer mijn horloge een defect vertoont tijdens de garantieperiode?

Wanneer het Ice-Watch horloge dat u bij WatchPlanetOnline kocht een defect vertoont, neemt u zo snel telefonisch of via mail contact met ons teneinde de precieze oorzaak van het defect vast te stellen. U kan zich met het defecte horloge eveneens naar de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op de Meir in Antwerpen begeven. Indien het defect onder de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, moet het horloge met geldig garantiebewijs teruggestuurd worden naar de leverancier, waar het onder garantie hersteld wordt. Een herstelling door de leverancier duurt gewoonlijk 4 tot 6 weken.

 

31. Welke defecten vallen onder garantie?

De wettelijke garantietermijn op uurwerken is twee (2) jaar. Wanneer uw horloge een gebrek vertoont, is het daarom aan te raden het defecte uurwerk zo snel mogelijk binnen te brengen in de Ice-Watch Store. De garantiebepalingen worden door de fabrikant beschreven in de bijgeleverde documentatie. Het is de fabrikant die beslist of een gebrek al dan niet onder garantie valt.

 

32. Welke defecten vallen niet onder garantie?

De garantie is niet van toepassing op batterij, horlogeband en glasbreuk. De garantie vervalt wanneer u het uurwerk zelf opent en bij onjuist gebruik. 

 

33. Herstelt WatchPlanetOnline horloges die niet (meer) onder garantie vallen?

Wanneer uw horloge twee jaar oud is en niet meer onder garantie valt, of wanneer uw horloge een defect vertoont dat niet onder de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, komt u best even langs met uw defecte uurwerk in de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op de Meir in Antwerpen. Op deze manier kunnen wij onmiddellijk de oorzaak van het defect vaststellen, en een prijsraming geven voor herstelling.

 

34. Kan ik bij WatchPlanetOnline een nieuwe band of loop bestellen voor mijn Ice-Watch?

U kan bij ons nieuwe banden en loops verkrijgen voor uw Ice-Watch horloge. Wij hebben een groot assortiment banden en loops op voorraad, zodat u onmiddellijk geholpen kan worden. Indien uw band op loop niet op voorraad is, kunnen wij deze voor u bestellen. Dit neemt ongeveer een week in beslag.

 

35. Kan ik mijn horloge bij u binnenbrengen onder garantie als ik ze ergens anders gekocht heb?

Ja, dat kan. U kan zich met het defecte horloge, vergezeld van de originele en ingevulde garantie, naar de Ice-Watch Store in de Stadsfeestzaal op de Meir in Antwerpen begeven. Indien het defect onder de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, moet het horloge met geldig garantiebewijs teruggestuurd worden naar de leverancier, waar het onder garantie hersteld wordt. Een herstelling door de leverancier duurt gewoonlijk 4 tot 6 weken.